söndag, maj 30, 2010

Morsdag!!!

Har det varit idag... och detta firades lite, först ut var jag själv.... jag fixade kaffet, smörgåsen, ägget och dukade ute.... sen åt vi tillsammans.... jag, min man och yngste sonen. Mellansonen vaknade och jag fick en STOR kram.... ett headset hade barnen köpt till mej som jag kan ha när jag pratar på "skype". Sen blev det farmors tur... hon fick sin handduk och blev jätteglad, vi fikade lite och hade jättetrevligt. Sen åkte vi och handlade nya stolar till uteplatsen.... nu har vi 6 postionsstolar. Därefter blev det mormors tur att få bjuda på kaffe...... hon blev oxå jätteglad för sin handduk!!!

Grillen tändes på kvällskvisten och maten blev jättebra.. sen har jag kollar bloggen..... NU har det varit 5000 besökare.... jag gör dragningen imorgoneftermiddag... SPÄNNANDE!!!! Nu blir det dusch och snart en tur till sängen.... tidigt imorgon.... ny vecka....snart sommar!!!

Kram


1 kommentar:

  1. Jag fick en hängpelargon av min gubbe idag när jag kom hem från jobbet. :-)
    Vi har inga egna barn utan lånebarn och brukar uppmuntra varandra på mors och fars dag.
    Låter som du har haft en toppendag och jag hoppas att din vecka börjar lika bra.

    SvaraRadera