tisdag, juni 15, 2010

Varit hos Kiropraktorn....

.idag..... och det kändes kan jag lova!!!! Han visade precis var jag hade ont, ett revben som är lite "ansatt" och en liten muskel som är lite överansträngd..... hoppsan då.... nu får min gubbe hjälpa mej med den "lilla" muskeln eftersom jag inte kommer åt den själv och revbenet..... ja det blir som det blir. Han tryckte och fixade så jag tror att det ligger som det ska men det gör förb...at ont fortfarande.... är väl lite träningsvärk kan jag tro??!!! Ska tillbaka till kiropraktorn på torsdag.... får väl se vad han tänker göra då.
Och lite stickat blev det ändå.... nu har jag då kopplat ihop ärmar med fram och bakstycket.... stickat lite ärmhål..... och börjat maska av för halsen på framstycket. Det tråkiga nu är att man måste sticka både räta och aviga varv... roligare att göra bara räta. Ja,ja om den ska bli klar så måste jag väl göra som det står i beskrivningen...?!! Himla rolig var den iallafall. Kan tänka mej att jag har ca 10 cm kvar att sticka innan jag ska göra avmaskningen för nacken... sen ska jag nog göra nån form av kant... vi får väl se vad det står i mönstret.. har inte läst hela än......

Kram


2 kommentarer:

  1. Hoppas det blir riktigt bra med den lilla muskeln.
    Tröjan blir jättefin.

    SvaraRadera
  2. Jag blir alltid så otålig när det är så "lite" kvar! Den blir verkligen jättefin, härligt att det verkar bli minimalt med (inga alls?) sömmar?

    SvaraRadera