onsdag, november 24, 2010

Oj så mycket snö....

..det har kommit... eller yrt!

Men det har ändå varit helt ok väder ute att vara inne i.... jag tog en promenad till jobbet imorse trots snöyra, sen blev det inte så mycket mer ute....bilen kom till jobbet med hjälp av "gubben" så den fick jag åka hem med. jag hinner gå till jobbet varje morgon om jag vill men tiden från det att jag slutar till jag ska hämta på fritids är lite kortare, jag vill inte att Jonas ska vara borta mer än nödvändigt. Men en promenad om dagen i ca 40 min tycker jag är bra jobbat.
Fö så har jag inte gjort så mycket... symaskinen står still pga renoveringen, stickningen går framåt.... jag vet inte hur stor sjalen ska bli men jag tror att det är dax att "byta" mönster och börja på avslutnings varven.....  Vi får väl se imorgon vad jag bestämmer.... jag hoppas att tapeterna sitter på plats imorgon... jag vill bli lite färdig innan helgen.....

Kram

1 kommentar:

  1. Dagens promenad kändes uppfriskande trots att det snöade eftersom det inte blåste.

    SvaraRadera