lördag, april 23, 2011

Upp tidigt och...

utnyttja soltimmarna. Det har jag nog gjort idag. Fortsatt att tvätta stolsdynor och annan tvätt, planerat påskmat och varit ute i solen.
Men lite sömnad fick det oxå bli...denna handduk ska levereras i veckan...till en cyklist med fotointresse och som gillar att baka tror jag de var.  Nu tycket jag inte att jag fick plats med varken bullar eller en kamera, cykeln säger nog allt om det är det största intresset.

En liten golfhandduk gjorde jag oxå, motivet kommer från smartneedle.

Senare framåt kvällen när "gubben" planerade att åka och jobba tog jag fram min nya stickning....Jag har stickat samma rapport 3ggr nu och jag tror att 3:dje gången gillt stämmer...för nu verkar det stämma  i mönstret. Jag fortsätter att sticka så får jag se hur det blir. Jag måste nog ta tag i den gröna tröjan oxå men den är nog inter riktigt torr än...  : )

Kram

1 kommentar:

  1. Den gröna tröjan är nog torr imorgon. ;-)
    Visst är det skönt att utnyttja soltimmarna vi har fått.
    Jag har jobbat på förmiddan och sen blev det påskmat och sitta ute och njuta av solen. :-)
    Ha en fortsatt skön påskhelg!!!

    SvaraRadera