måndag, maj 30, 2011

En hög med tyg.

Ett vackert sådant..tyg alltså. Jag köpte det .... på en sy festival......kanske förra gången..? Nu ska jag sätta saxen i det.
En tunika ska det bli...jag har nålat och klippt men glömde fotografera när det var utklippt. Jag har inte hittat min overlock än...den står nog i mitt "syrum" ( den på 2 kvadratmeter) jag måste bara komma fram till rätt hylla ...så hittar jag den nog. Det står sååå mycket korgar och andra pryttlar ivägen, Kanske jag hinner sy nåt imorgon...?

Sen hittade jag ett broderi från Neddlework.....blev tvungen att prova ....sytt på ett örngott...kanske man får mardrömmar när man sover på den.....?
Nu hade vi sista sykvällen i mitt kök för den här terminen...vi startar upp igen när skolan börjat i aug/sept.Jag kommer att sy ändå fast jag får sitta själv.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar