söndag, juni 12, 2011

Åskväder...

..var det inatt...blixt och dunder...vackert men jobbigt.... Jag har väldig respekt för åskaväder...men dagen har iallafall varit bra. Lite blåsigt, näst intill storm...men vad gör det bara solen skiner. Så, har jag stickat idag...? Nej det har jag inte hunnit. Först behövde lilla mamma hjälp med sin bäddsoffa..den blev monterad, sedan satte vi upp en paviljong i hennes trädgård...utifall det blir nå regn när hon vill fika i trädgården. Sen ..dax att gå hem och ta reda på det som behövs...och sätta mej vid datorn. Hmm....vad gjorde jag där då??? Jag har skannat in en bild som jag färglagt och redigerat i paint...för att sedan försöka göra till ett broderi...jag tror att jag hart kommit på det. Jag har lyckats få till färgerna som ett broderi, nästa test blir i symaskinen...hoppas, hoppas, hoppas......jag hoppas verkligen att det blir bra. Men det tog sån tid (7 tim) att greja med så jag har  inte hunnit provbroderat det...kanske hinner jag imorgon......!?!
Nu ska jag försöka ta mej i kragen och krypa till sängs innan klockan blir alldeles åt "hel.**te" för mycket. Ska börja tidigt imorgon.

                                                                     Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar