söndag, juni 19, 2011

Vilket hundliv.....vov på er....

..fick den  äran att träffa en alldeles jättesöt liten vovve....
 ca 10 veckor....
 och alldeles bedårande!!!!! Hur snäll som helst, inget skäll fick vi när vi kom, han kom fram sååå fint och bara nosade ( han kanske var vettskrämd....vem vet?)
 Men lite busig blev han om man gjorde lite bus.... vassa tänder hade han oxå....
 små vovveben smakade väääldigt gott speciellt som det kliade lite i tänderna och jag ställde inte upp på att vara gnagvänlig....mina armar är lätt rosa/röda av små bit/riv märken...läker väl på nån dag eller två.
Och så här trött blev man av att få besök från "stan"...sover sött en lite stund i min famn.....underbart mysigt!!
Sen blev det lite kisspaus i regnet...inte så roligt tycker lilla Buddha men ut fick han gå...och duktig var han. Precis som en liten valp.

Kram

6 kommentarer:

  1. Åh så söt! Men vassa tänder har dom ju...

    SvaraRadera
  2. Men ohhhhhhh tur att det inte är jag som håller i den gudomlige....skulle aldrig kunna lämna den vovven sedan. så söt sååååååååååååååååååååå

    SvaraRadera
  3. Jag dör! Hur söt får man bli?!

    SvaraRadera
  4. Så söt och stor, jämfört med mina valpar på 9 veckor och 22 veckor. Han ser ut att trivas riktigt bra i famnen.

    SvaraRadera
  5. Vilken sötnos!!! Blev du sugen nu!? ;-)

    SvaraRadera
  6. ja mia det är klart jag blev...men när det blir dax blir det en BERNER!!!!!

    SvaraRadera