måndag, juni 27, 2011

Vinnarna i min utlottning och ett nytt prov....

 Vad roligt att så många ville vara med i min utlottning.....
 ..25 stycken blev ni och nu blev det tre vinnare......
 Nr 16...Maja- Majas Paradis   får den turkosa kassen    

    Nr 9.....Eva.kisse70@.... får den gula väskan...

       Nr 2 .......Madame Ink   får spishandduken

                               GRATTIS TILL ER!!!
Mejla mej era adresser så skickar jag vinsterna så fort jag kan.

en har jag suttit med ett nytt broderitest..... fortfarande lite detaljer som måste fixas...men fö är jag ändå ganska nöjd med tanke på att jag är nybörjare på det här.
Nu ska jag nog bara sätta mej i soffan och bara vara lite..... imorgon blir det kiropraktorn....ryggen och axlarna/nyckelbenen stökar lite...ibland behöver man en knäck...

Kram

7 kommentarer:

  1. Tack!!!
    Vilken otrolig tur jag hade!!!
    Den turkosa kassen är bara SÅ SNYGG!!!
    Ser verkligen fram emot att gå runt och visa upp den!!!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Nämen oj---broderar du det där på dina jacka eller tröja nu? Du är ju medlem där eller hur
    ;-)

    apropå att dessa medlemmar är snälla så är det så - 98% säkert av alla MK-klubbar har mycket trevliga medlemmar - helt vanliga med ett stort motorintresse eller som i mitt fall intresse av att köra MC.

    SvaraRadera
  3. grattis till vinnarna,, jag tyckte det va lite konstigt att inte jag va med på listan..jag ha ju lagt in om tävlan o hade kassarna som länk på min sida..tar bort dem nu..Vissa gånger krånglar det?? eller?

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till vinnarna! :)

    SvaraRadera
  5. Äh det är ju som det är nu.. du är förlåten...men det är knasigt vissa gånger då det inte går tex att kommentera heller.men visst kan jag sända dej min adress..så får du göra som du vill...tackar

    SvaraRadera
  6. hurra jag hade lite lyx med hemleverans!! :) så nu hänger den där på min ugn! Tack så hemskt mycket!

    SvaraRadera
  7. Grattis till er!!
    Synd att jag inte vann, jag oxså!!! :-(
    hade behövt en ny kasse!
    Ja, ja, bättre lycka en annan gång!!
    Kramizz

    SvaraRadera