tisdag, juni 28, 2011

Ingen stickning....

....har det blivit idag....jag har bara vilat. Var hos kiropraktorn i morse..hmm jodå, lite sned i ryggen och problem med axlarna...nu är det åtgärdat. Nacken har oxå fått sej en behandlng så nu kan jag vrida på huvudet ordentligt!! Vila!! Han tyckte att jag skulle vila ett par dagar..jag har ett ganska tungt arbete (så då vilar jag ett par dagar.) Det blev en liten stund ovanpå sängen tillsammans med en veckotidning, lite senare ...typ efter luch eller eftermiddagskaffet så blev det en film hos Jonas i hans säng...Natt på museet 2...jag tror att vi kollade på halva filmen sen somnade vi nog båda två.....får se klart en annan dag.
 Sen tog jag in min post!!! Och där hittade jag detta garnet...beställt från Tant Kofta, hon har färgat det till mej (känner mej utvald : ) )
Turkost med ett stänk av grönt. Nu ska jag bara fundera på vad det ska bli...troligen en kofta till mej efter Tant Koftas mönster.
Nu ska jag sätta mej i fåtöljen en stund innan jag går till sängs....

Kram

4 kommentarer:

  1. Hoppas du blir bättre efter besöket - ta det lugnt...

    Vilken snygg färg på garnet!

    SvaraRadera
  2. oh vilket vackert garn!!
    Nu ser du till att göra som du vart tillsagd...vila ordentligt nu :)

    SvaraRadera
  3. Du blir som ny när du vilat eller hur? Garnet är sååå snyggt. Såg att hon färgat rosa garner nu, precis i min smak...

    SvaraRadera