torsdag, juli 21, 2011

Aningens regnit...och lite tvätt.

Idag har det regnat lite ...blåst och varit mulet..... då får man sitta inne och sy om man vill.....
Det har jag gjort...det blev ett örngott...broderiet kommer från Needlework.....
Här i helhet. Sen blev det lite tvättat oxå....förstår inte var alla smutsiga kläder kommer ifrån...det är svårt att få det torrt när man inte kan hänga dom ute i solen.....
Framåt kvällen blev det en tur till "skogens" och lite kaffe och diskussion om resan till Hammarstrand....
Sen när vi kom hem ..lite stickning.... Tack till Hildurs barbarn som delar med sej av mönster på disktrasor.... Här är min som jag stickar på...

Och tack till Madame ink för hjälpen med de små "knapparna.

Kram

1 kommentar:

  1. Man får utnyttja det gråa vädret till lite handarbete. Nu får jag kanske stickat färdigt min tröja. Hoppas tvätten torkar, här hänger regnet i luften.

    SvaraRadera