onsdag, juli 20, 2011

En ( liten) semester resa ....i repris blev det idag....

Om det kan du läsa här CYKELSEMESTER

 Under tiden som jag försökte läsa lite karta hade jag stickorna i handen....resultatet blev ett par små barnsockor...av ett garn som jag vunnit....
 och jag stickade ur den här boken....
 När vi kommit hem ordentligt och fått i oss vår middag..tog vi bilen igen och for ner till hamnen och kollade in veckans bilar....
 Det var toppless ikväll.(inte på oss utan på bilarna)...
 Ja,ja alla bilar är inte toppless......
 Men dom är läckra ändå....
Slutligen en gammal PV...underbar....vad mer kan man säga...

Allt för i kväll...nu ska jag sova...det "tar på" att göra långresor i bilen....

Kram

1 kommentar:

  1. Läckra bilar och söta strumpor!
    Har ju lite arbetsförbud, men svårt att hålla...
    Kram

    SvaraRadera