torsdag, juli 28, 2011

Baddag.....

..det har varit ganska varmt idag oxå...vi bestämde oss för att åka till vårat badhus där det finns bassänger både inomhus och utomhus....
 Jonas ville testa Philips cyklop......för att bättre kunna se under vatten.....
 ..och det funkade tydligen. Jonas tycker att man ser bättre i det här vattnet...när vi badar i sjön är det svårare att se "klart" och långt....
Nåväl, jag hann med att tvätta lite kläder oxå innan regnet kom...det blev ett par rejäla skurar...jag tror bestämt att det kom en skur alldeles nyss.... Sockorna som jag hade som resestickning är nu klara....garnsnutten räckte ända fram till "tå intagningarna", där fick jag ta fram ett ny "snutt" och det blev Harry Potter garnet Ron. Den färg sammansättningen passade bäst. Nu har jag en lite, lite snutt kvar av den....och vad det ska bli..? Det vet jag inte än.

Kram

1 kommentar:

  1. Ser att du har varit på en liten tripp till sköna Norrland. :-)
    Min gubbe och jag brukar åka förbi Hammarstrand när vi åker hemåt från våra trippar till Norrland bara för utsiktens skull.
    Hälsningar från Paradiset Kaos

    SvaraRadera