onsdag, juli 27, 2011

Nu blir det många bilder igen.....

Då är min topp klar...jag sydde ihop den idag på förmiddagen...den blev inte så bra, alldeles för stor...tycker jag. Jag tänker inte repa upp den ..den får nog "hänga" med på loppis...kanske den kan passa nån annan...?!
 Och eftersom det är onsdag idag så är det bilar i hamnen.....
 och det finns en hel del fina bilar.....
 Den här gamla "kärran " gillar jag ...nästan som i en Kalle Anka tidning....
 PV.....
 Amazon.....
 PV...är jag lite förtjust i dom eller...?
 Motorcykel med sidovagn.....
 ...en till...
 En häftig bil.....
 ooopps då en PV....!!

 Sen ville Jonas fotografera lite..han gillar "Herbie"....och för länge sedan ..(hmm) ägde jag en blå "bubbla", det hade varit kul att få ha den kvar......


 En gammal modell på Saab...
 Och slutligen en Jonas framför "världens häftigaste" Motorcykel....!!
Sen blev det en lite fortsättning på Jonas´ sockor....hälen är fixad...nu stickar jag fot.....

Kram

4 kommentarer:

  1. Klart att du fotar PV. De är ju "skitsnyggga"!!!
    Skulle gärna ha en;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hade en "bubbla" 1967-76 men en natt tyckte någon annan att han behövde den bättre :-(

    SvaraRadera
  3. Jag har också haft en "bubbla"...en orange med nedfällbart tak. En cab alltså !!! Tänk om man haft den kvar !!!!!!!!!!!! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Synd att det blev för stor... :/ Den var ju jättefin! Och vilken fantastisk amazon du hade på bild där, min drömbil! :)

    SvaraRadera