tisdag, juli 05, 2011

Gääsp....huvva vad trött man kan bli..

ibland blir det bara så. Albin har sommarjobbat sin andra dag, han kom upp i tid imorse oxå...pga sin mamma förstås!!! Jag "tränar" honom ...dvs jag kollar in om han  överhuvudtaget hört sin klocka...för nästa vecka så måste HAN KLARA SEJ SJÄLV!!  Jag kan inte komma ihåg att jag var så svårväckt i tonåren???  Man kanske glömmer...eller oxå kallas det förträngning.....

Trots allt så har jag hunnit med ett par varv på min top...nu sak jag maska av för nacken och axlarna...sen får jag börja på framstycket.... jag tycker att det går lååångsamt...jag får inte till "tiden" ...den bara rusar iväg på annat som matlagning, se till att minstingen kommer isäng...att tvätten blir hängd eller nerplockad....Nåväl..snart är det LEDIGT!!!  Då hinner jag nog sitta ute i solen/skuggan och bara koppla av...åtminstone de första dagarna....

Kram

2 kommentarer:

  1. Ja man blir alldeles förskräckt över hur de kan sova...men du ska till din stora förvåning se att han grejar det. Och att det så småningom inte blir så mycket sova av ;-)

    Mina söner sov som attans jämt jämt och jag trodde väl aldrig att de någon gång skulle stiga upp tidigt frivilligt. Men nu så...är de uppe vid 6 på morgonen för att åka till sina jobb så att de kan hämta barnen hyfsat tidigt på eftermiddagen....

    SvaraRadera
  2. Det är absolut förträngning för visst kunde vi sova vi också ;) eller hur? Och jag älskar fortfarande att sova länge på morgnarna. Mamma påstår att jag är född sån och hon borde ju veta...

    SvaraRadera