måndag, juli 04, 2011

En liten kavalkad av bilder.....

..på en vacker pojke!!!!
 Han är en riktig goding denne bernersennen vid namn Atlaz...
 Ganska nyfriserad i sommarkort!!!!
 Lite fundersam.....vad kan finnas hos den här familjen...snälla barn...? God mat .....?  Trevligt sällskap kanske...?!!
Ja du Atlaz gubben..hos oss är du alltid välkommen att hälsa på vi gillar dej jättemycket, du är snäll och en riktig "goding" som älskar att kela....och gosa!!
Jag kan bara inte sluta kolla på han...resten av familjen är likadan...vi ser fram emot varje besök.... så småningom blir det nog en i vår familj ...men det blir en tik isåfall...vi får väl se....

Kram

8 kommentarer:

  1. Vilken gosig hund !Han ser så snäll ut. Såklart ska ni ha en sådan familjemedlem !! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Men så go' han verkar vara och snäll ser han ut. Jag skulle nog sitta och klappa honom hela tiden...älskar hundar! Och kattor med för den delen.

    SvaraRadera
  3. Hej Bettan!
    Underbar hund!
    Fast nu skriver jag för att Tacka!!!
    Kassen som jag vann kom fram idag och jag blev så glad!!!
    Vilka härliga färger och vad lyxig den kändes med sitt glansiga foder mot framsidans tyg!!!
    Är det 50/50 bomull lin på framsidan?
    Än en gång!
    Tack!!!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  4. Ja, det är mysigt med hund, alltid någon som ligger vid ens fötter när man stickar ;)
    Har ju mina två trogna border collies, mor och dotter, som håller mig sällskap.

    SvaraRadera
  5. En jättefin bernensennen! Tack för kommentaren!

    SvaraRadera
  6. Oj så gullig hund.. Och nu skall jag tcka för handduken..så himla fin.,, den kom igår..Här är lite kallare idag, bara +17..men solen är fram o vi balar,,igen..

    SvaraRadera
  7. Han e ju så söt. MMMMMMMMM ur gullig
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera