måndag, juli 18, 2011

Regnet har fallit på eftermiddagen.

Dagen började med ett besök hos massören...mycket skönt. Lite fika med "gubben"x på stan... Hem till pojkarna och se till att dom kommit ur sängen, det hade dom!!
Hängde lite tvätt och läste en tidning...och lite annat smått och gott som jag lovat jag skulle göra.... sen kom det regn...och då satte jag mej vid symaskinen, sen blev det middag... och en stund vi symaskinen....Broderiet kommer från Danisov

Det gör detta oxå...mycket fina broderier gör han. Sen blev det lite bio, Harry Potter!!! Nu har  jag lästa alla böckerna (dom står i bokhyllan) och slutligen sett alla filmerna!! Den här sista filmen är mycket välgjord och alldeles utmärkt bra!!! Ska inte berätta något om filmen, den måste man bara se själv.  Så nu tar jag nog tag i stickorna och sätter mej i fåtöljen...får vi se hur det blir...

Kram

1 kommentar: