tisdag, juli 19, 2011

Nu får jag snart börja på nåt nytt...

..för nu är min gula sjal/filt klar, trådarna är fästade och den hänger "snyggt" över min stol/fåtölj som står vid min dator.....
 Utbredd.
 Ihopvikt till en trekantssjal.... Den kommer att värma gott när det blir svala kvällar ute...för det blev varmt i knät när jag stickade på den.
Sen har jag fixat min svarta topp oxå..nu ska jag bara sy ihop sidsömmarna och fästa ett par trådar....Nu får jag snart börja på nåt nytt...vad ska jag göra då...? Får man nojan eller....vet inte riktig vad det ska bli.... mycket garn och många idéer finns det i huvudet....(garnet ligger naturligtvis inte i huvudet...då hade det inte varit bra).

Kram

3 kommentarer:

  1. Oj, det var en rejäl filt/sjal! Tänk vad mysigt att svepa in sig i den sen låååååångt fram i höst.

    SvaraRadera
  2. Vilken sjal, snyggt mönster! Perfekt att ha sena utestickarkvällar.

    SvaraRadera