tisdag, augusti 30, 2011

Då blev det lite stickcafé på FB...

Visserligen ganska sen för jag blev tvungen att fixa maten och sedan åka och handla ny mat....det var lite tomt i skåpen...konstigt så här i slutet på månaden...!
I vilket fall som helst så blev det några varv iallafall...det "tar" sej  som "pyromanen" sa... Det är långa varv , jag tror att jag har ca 222 m på ett varv...och nu ska det stickas i ...35 cm tror jag att det var...alltså har jag lite att "göra".
 Imorse fixade jag lite med typsnitt och text till "räven", tyvärr hann jag inte provsy den ikväll...det tar lite tid att plocka fram grejorna...men ev imorgon om jag får till det ska jag göra ett prov.... Jag behöver köpa mej en ny munkjacka och sy det stora ryggbroderiet på...min jacka krympte lite i tvätten och och blev lite, lite för snäv om "volangen"...så  mellansonen fick den.... Nu behöver jag och äldsta sonen varsin munkjacka men "märket på ...sen vill vi nog ha varsin t-tröja oxå...med lilla loggan på bröstet...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar