måndag, augusti 29, 2011

Då har sykvällarna kommit igång....

..och det är roligt!! Visserligen har jag sytt mer eller mindre hela sommaren men nu gör jag det tillsammans med likasinnade.
 Beställde hem nya broderier igår..doorhanger, lite roliga faktiskt. Jag ska byta ut texten till svenska oxå där det funkar.
 Sen har jag jobbat lite med en lite logga till Rivjärnets...det har gått både hit och dit och fram och tillbaka. Men nu tror jag att jag ändå kan vara ganska nöjd... liten till vänster och den lite, lite större till höger. Nu ska jag lägga in texten  på klubben ovanför räven....
 Liten räv, den blir nog bäst till framsidan på tröja/ skjorta.....
En lite större räv som man kan brodera på tex väsklock eller nåt annat kul.... den går att använda till framstycket på en tröja /skjorta den oxå.... (endast en lite justering behövs göras...)

Kram

5 kommentarer:

  1. Visst är det kul när olika träffar kommer igång. Ser fram emot en stickträff jag ska på om en vecka. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hej,
    DU har en så bra blogg! Du gör så fina saker! Tänkte kolla med Dig om Du stickar på beställning? Skulle behöva nya raggsockor till mina flickor (7 och 9 år).
    Pris för arbete?
    Ha en bra dag! Pia/

    SvaraRadera
  3. Till Pia.
    Jag stickar sockor om du vill. 150 kr paret plus garnkostnad och ev porto om det ska skikcas. Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. Kanon snygga. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  5. motorklubbens logga är för söt...verkar som de inte är några Hells Angel's ;-)
    kul att du får beställningar!

    SvaraRadera