torsdag, augusti 11, 2011

En bra dag har det varit, lite regn men annars uppehåll.

Och dom lovar finare väder till helgen.....
 Så här vacker var himlen ikväll utanför hos oss!!!!Något rödare än färgen på fotot, det är svårt att få bilderna att visa det ögat ser.
 Lite sytt har det blivit, här är nästa handduk i en beställning.
 Sen hann jag göra Annikas skjorta färdig... Jag hoppas jag kan åka ut med den imorgon....
..och under tiden maskinen går så stickar jag lite...har nu börjat ordentligt på Tant Koftas kofta....ett jättebra mönster och ett underbart garn ( jag tror jag skrev om det igår oxå, men garnet ÄR underbart!!)

Nu ska jag kolla om maskinen är färdig...det sitter mer "jobb" i den...

Kram

1 kommentar:

  1. Ja det var en härlig färg på din uppifrånonerkofta! :-) Ser att du broderar och syr en del också, det e skoj! Jag broderar på jobbet o syr hemma. :)

    SvaraRadera