söndag, augusti 14, 2011

Idag blev det en lugn och avkopplande dag.

Solen visade sej lite på morgonen så frukosten intogs ute på altanen. Det smakade mycket gott!
Sen har Jonas tillsammans med sin kusin blivit bjudna på Mc Donalds och bio av sin faster. Båda pojkarna fyller år, kusinen fyllde 7 år förra veckan och Jonas fyller 8 år den 17 augusti.
Så jag har hunnit sticka lite på min kofta..... mäta och sticka , mäta och sticka.... nu är jag nog snart i ärmhålet och ska fixa till det.....
Imorgon har jag semester...fritids har stängt så Jag och Jonas ska vara tillsammans, får se vad vi hittar på ..om han vill förstås, kanske är det roligare att ringa nån kompis...?!

1 kommentar:

  1. Underbar färg på din kofta, du har ju kommit en bra bit på väg. Kul när vi får de det färdiga resultatet.

    SvaraRadera