måndag, augusti 01, 2011

Idag.....

..ja..solen lyste som den skulle på himlen, vi vaknade lagom sent.....tog en låååång promenad ner på stan och hem igen. Åkte och badade lite som hastigast....jag tål inte solen så där jättebra så vi får åka senare på eftermiddagarna/ kvällanrna och bada. Dessutom får vi bättre med plats eftersom folket åker hem  innan vi kommer. (Jag är lite rödlätt och fräknig , det går åt mycket solskydd!!) Men det är ganska skönt när inte strande är bräddfylld....
Sen blev det lite pizza till middag.( jag blev snabbt räddad från matlagningen av "lilla gubben") och det var gott.
Nu får man använda sin fantasi om man vill...jag vet att det ser lite  lustigt ut....men när det är klart, ja då är det hur klart som helst...man vet precis vad det ska vara...vad tror du att det ska bli...?
Jag fick sitta en stund vi symaskinen ikväll...ska göra färdigt lite saker till helgen...ska på loppis till Sibro då och tänker  visa lite av det jag gör om nångon kanske är intresserad... jag var där för  2 år sedan och visade upp mej då oxå...det gick väldigt bra!!
Nu har jag suttit med stickningen en stund...ska snart lägga mej och läsa lite...värmen gör mej ( och säkert fler) lite trött så det blir tidigt isäng ( tror jag iallafall). Imorgon blir det troligen Ikea och frammåt kvällen får jag nog sy färdigt  lite till....

Kram

3 kommentarer:

  1. Hej! Ingen aning vad det ska bli!? Får kika in snart igen och se... ;-)

    Har haft en heldag på stranden! Kram

    SvaraRadera
  2. Nä vet du vad?!
    Ingen aning!
    Men du ska få ett gott skratt
    nu när jag gissar att det är en hatt!

    SvaraRadera
  3. Något att trä på handtaget till stekpannan, kanske. Istället för grytlapp så att man inte bränner sig.

    SvaraRadera