tisdag, augusti 02, 2011

Ikea dag.....

Jag blev lite sugen på Ikea idag...ville kolla om dom hade fått in nåt fint tyg...det hade dom...
 Men vi börjar med en fika ...gu´va billigt. 2 kaffe, 2 vinerbröd och en saft ...34 kr......Kan inte komma ihåg när ens jag fikade så billigt...måste ha varit lääängesedan.
 Efter att vi gått runt på Ikea ett antal timmar så blev det en leksaksaffär...sen blev det lite att lägga i magen... Heron city...där hade jag aldrig varit så det var en angenäm utflykt det oxå...god mat ..man kunde välja precis det man gillade bäst och ändå få sitta på samma ställe!!
 Längst ner på entreplanet på HC finns en fontän med vattenspel...Jonas tyckte det var jättekul att trycka på alla knapparna och se hur vattnet sprutade ( det tyckte jag oxå!!)
 Så ett foto på skådespelet.....
 Och här är påsen som kom med hem från Ikea...mycket roligt blev det...tyg, sugrör,saxar, påsar....toaborstar och en hel del till.
 Sen blev det bad en stund...måste svalka sej lite oxå...därefter fick jag så sätta mej...vid symaskinen. En beställning i sista minuten...den är klar nu, ska hämtas imorgon....
 ..närbild....
Och en fiskehandduk till Albin...nu hann jag inte visa gårdagens sömnad vad/hur det skulle bli men jag hoppas att ni får se resultatet imorgon.... Nu blir det sängen...kroppen är helt slut efter den här dagen...ska koppla av lite imorgon (tror jag), måste handla lite knappar och några nya handdukar att brodera på...oxå...

Kram

3 kommentarer:

  1. vr oxå nyss på Ikea men kom bara hem med massor av lampor till både kök och vardagsrum :)

    SvaraRadera
  2. Heron City är bra med alla olika restauranger runt den gemensamma matplatsen.
    IKEA är "livsfarligt", man kommer alltid hem med 5 gånger mer än man tänkt sig - utom när man åker dit med maken för då hinner man knappt blinka förrän man står i kassakön.

    SvaraRadera
  3. Var också på Ikea igår, då kanske vi såg varandra! :)

    SvaraRadera