tisdag, september 13, 2011

Då har man varit på information...

..igen...eller det kanske heter föräldramöte...?? Jag vet inte riktigt, men vi var där iallafall. Det blir inte lätt men jag gillar skolans upplägg...regler för att eleverna sköter mycket med läxor och dyl i skolan under skoltid, att vi föräldrar får kontinuerlig information oavsett om den är negativ eller positiv...att eleverna ska trivas och att lärarna finns för eleverna och inte tvärtom. Det verkar i nuläget som om sonen (nr 2) hittat en skola att trivas i och ett plus är att läraren är "fett skön" och pratar "samma" språk.... Det blir 3 år på skolan och jag önskar sonen att han lyckas med det han vill!!
 Här har jag tagit en bild ur min bok.... vanten heter  "Skog"....
här är färgerna som jag valt...lite blått, ljusgrönt, vinröd/röd och en mörkare grön ska det bli oxå...jag stickar vidare s får vi se om dom blir som jag tänkt....fint mönster iallafall....

Kram

1 kommentar:

  1. Skönt när ens barn kommer till en skola , en klass som de känner att de kan trivas i. Det är förutsättningen för att resultatet ska bli bra. Skogvantar..hmm ser fina ut.Beundrar dig med dessa "pilliga" mönster.Kram Eva

    SvaraRadera