måndag, september 12, 2011

Då är det en ny vecka!

med nya äventyr och utmaningar...om man vill förstås....
 Iallafall så hade vi lite sykväll och jag fick ihop 2 dörrhängare med olika budskap på. Broderierna kommer från sick. Jag har bytt ut texten till svenska.....
Sen blev jag oxå färdig med Ingemar....Albin hade första tjing på dom så ...

..han blev väldigt glad åt att dom är klara...det börjar blir lite kyligt om både kvällar och tidiga morgnar....kan det vara så att hösten är på väg...?

Kram

2 kommentarer:

  1. Tack för tips om boken!
    Har just varit på biblan och bett dom köpa hem den;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygga de är! Kul att vantarna är tjingade ;-)
    Ska du jobba igenom boken nu? Jag har bara stickat ett par i den ännu, men jag "hålls med" tvåändsstickat just nu...måste skärpa upp mig eftersom jag går kurs...

    SvaraRadera