torsdag, september 01, 2011

En bit är en bit....

..är en bit.
 Min "nya" kofta utan blixt........
och med blixt. Svårt att se hur vacker färgen egentligen är... Men nu har jag gjort några varv till...så småningom närmar jag mej nog slutet...och får plocka upp ärmarna.... Det ska bli kul när det är klart...jag vill gärna prova på att sticka nån vante ur boken som jag lånade härom veckan....Konstigt att man blir så sugen på "annat" när man håller på med nåt som man vill sticka... varför kan man aldrig bestämma sej eller sticka på av bara den så man kan göra MÅNGA saker....

Kram

4 kommentarer:

  1. Det är alltid så fort att få till de rätta färgerna på foto, men det ser ut att bli jättefint! :)

    SvaraRadera
  2. Så fort? "Så svårt" skulle det ju stå... ;)

    SvaraRadera
  3. Nä det är konstigt med färgerna på foto. Det är bäst i dagsljus. Koftan blir jättefin. Ja , vantar behöver vi nog snart. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. visst är det förunderligt att det hela tiden är annat man vill göra fastän det man håller på var ju annat också tidigare - då tyckte man ju att det verkade skojigt innan man började och sedan så vill man göra annat...och så där håller det på - du förstår jag retas bara med dig och surrar runt - ska snart sova tror jag ;-)

    SvaraRadera