söndag, september 11, 2011

En jättetrevlig kväll....

..hade vi och tur med vädret!! Inget regn men tyvärr fanns det en hel drös med mygg.....
 Grillning av olika sorter, var och en fick precis det man ville ha....det är så gott att äta ute och gärna tillsammans...

 När myggen blev altför dj...iga gick vi in i klubbstugan..inte Rivjärnets utan brukshundsklubbens stuga och det funkade alldeles utmärkt. Ett stort golv fanns det och bord .....
..och en jättetrevlig trubadur eller vad det heter. Han heter iallafall Bigge och spelade precis sån musik som vi gillade.  
 Här sitter vi och stampar takten och sjunger med......
Eller sjöng vi med och stampade takten....??

Tack Annika som fixade till kvällen...ja, ni andra oxå som gjorde att vi alla hade trevligt!!!
Nu är man (jag ) lite trött, man (jag ) blir det när man är uppe alldeles för länge..så nu blir det fåtöljen och...kanske lite stickning.   
                                                                    
                                                                            Kram

3 kommentarer:

  1. vilken mysig kväll...men har ni mygg nu?!!

    SvaraRadera
  2. Jag undrar också om ni har mygg nu? Vad trevligt ni verkar ha haft det, det ger energi nu i höstmörkret.
    Du har fått en award av mig på min blogg
    skattkista.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. vad mysigt och häftigt ni har haft det. Mera sånt.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera