onsdag, september 07, 2011

Nu är mina "Elisabeth" färdiga!!

Det tråkigaste på allt var att fästa alla trådar.....
 ..men det har jag gjort och provat har jag oxå hunnit...väldigt goa och varma är dom.
 Inte alls stickiga....för då hade jag inte velat ha dom.....
Ett helt par!!! bara att kolla in fler i boken...min kära make har beställt boken till mej...så när den kommer hem kan  jag lämna tillbaka låneboken till bibblan...och så får jag göra lite anteckningar i min egna bok..... Jag har en bit på min kofta att sticka oxå...får väl göra några varv innan det är dax att lägga sej...eller oxå väntar jag med det tills imorgon och stickcaféet på FB.....

Kram

4 kommentarer:

  1. Åhhh...! Vilka vackra vantar du har gjort!
    Gillar verkligen både mönster & färger!
    Vad roligt att du får boken också så att det kan bli fler par!
    kramizz // syz

    SvaraRadera
  2. Vilka fantastiska vantar! Sätt nu sådana där snören i som små barn hade förr så att du inte tappar den ena! :-)

    SvaraRadera
  3. men uj uj såååååå fina....är det ur Solveigs vantar? Den boken har jag också och tänk det är många månaders (ja år kanske) stickning där!

    En så vacker färgkombination du gjort!

    SvaraRadera
  4. Vantar blev verkligen jättefina.
    Sarah

    SvaraRadera