onsdag, september 28, 2011

NU FUNKAR DET igen!!!!

Äntligen är det som vanligt, lugnt och utan tjafs om vems tur det är ha få ha dongeln....tänk att vi är så bortskämda med att ha tillgång till "eget" Internet...pojkarna har varsin dator, dom stora alltså, dom behöver det i skolan, jag har en egen till mina broderimönster och program till symaskinen och gubben har sin......man vill ju inte ha nåt virus som förstör..och när "vem som helst" invaderar datorn kan man bara ana vad som kan komma in i den...?! Nu har vi ett jättebra virus program i alla datorerna men man vet aldrig......
 Iallafall kommer nu bilderna på det jag gjort.... I måndagskväll när jag hade sykväll med tjejerna blev det 2 hörnbokmärken....en kock och en gullig nalle.
 Sen blev mina vantar färdiga .....Vante från Kimo. Lite längre i modellen, skönt att ha varmt om underarmarna om vintern blir lika kall som förra säsongen.
Och sen blev jag bara sugen på ett par vantar till...hundtandsmönster....började på dom under stickcafeet igår..... ska lägga upp till vante nr 2. Men jag måste nog köpa ett nystan garn till....jag tror inter jag hade nåt mer av den här röda färgen....

Kram

4 kommentarer:

  1. Helt otroligt!
    Du "impar" så på mig med allt vad du hinner med!
    Måste fråga och hoppas på svar:
    Är alla de mönstren du stickar nu med i Solveigs Vantar?
    Blir så sugen på ett eget ex!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så där jag ...nu ser vi dina bilder igen. Och tur är det för finare vantar har jag inte sett, det ena paret efter det andra. Det går "som tåget". Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tack för snabbt svar!
    Det blir Adlibris innan sänggåendet!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag kan snart börja kopiera en av mina tidigare kommentarer och återanvända den...
    Vantarna är ju verkligen kanonfina, jag måste nog också investera i den boken.

    SvaraRadera