torsdag, oktober 13, 2011

En bok som tagit "slut".....

..det var ettatg sedan jag började på den...tyckte väl att nåja inte så jättebra precis...men jag tog tag i den och läste ut den. ( för har man börjat på en bok ska den läsas ut!!)
Och faktiskt så gillade jag boken, den var både roligt och ömsint och lite tragisk ....Jag har sett att "nån" mer har haft den på sin blogg men kommer inte ihåg var jag såg den...men om "du" har läst den...vad tyckte du om boken? Jag ska ta tag i en ny bok.... Brobyggarna av Jan Guillou.....

Och nu är tån klar på mina sockor...ska plocka upp för hälarna...blir premiär för mej...har aldrig stickat såna här sockor. Man måste prova på nya saker ibland för att...utmana sej själv om inte annat.

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag har läst den och tyckte väl "sådär" om den. Jag hade nog ganska så höga förväntningar eftersom den var rätt så uppskriven...

    Jag är nyfiken på hälarna, jag har aldrig sett/gjort sådana själv så det ska bli spännande. Det kanske blir något att testa även för mig.

    SvaraRadera
  2. skulle vilja läsa den, bara det att jag glömmer bort dess existens hela tiden... :)

    SvaraRadera