tisdag, oktober 11, 2011

I min postlåda.....

..låg detta garnet!!!! Jag "gissade" hos Majas Paradis och kom närmast och då skickade hon dom här två härvorna ullgarn till mej
 Jag tror att jag ska sticka mej ett par vantar av detta..ska bara hitta "rätt" mönster först!!
Det har blivit lite sockstickning ikväll...skaften är snart klara och då blir det foten... Det blev en stund i FB stick cafe efter att alla läxor med pojkarna var klara...man lär sej  en massa.....stora killen kom hem med svenska läxa...skriv en text på 6 olika sätt...hmmm, nyhetsartikel, film manus,bloginlägg och någon mer som jag inte kommer ihåg...hur lätt är det???? Men hans fantasi är det inget fel på, jag är mycket imponerad.... som  vi skrattade när han komponerade ihop film manuset... Läxor kan vara kul!

Kram

4 kommentarer:

  1. Fick knöka en hel del för att få ner dom i postlådan!
    Solveig kom till mig idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bägge sockorna på samma rundsticka, modigt!

    SvaraRadera
  3. Sådana "brev" vill jag också ha. Undrar vad det ska bli av dem ?? Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Nämen vad säger du?? Ett par vantar ;-)))))

    SvaraRadera