måndag, oktober 10, 2011

Nu är alla trådar fästade.....

..och det känns väldigt bra.
 Mina blåa vantar, tror dom heter västerbotten...
 mina fair isle....oxå helt klara....
 Här ligger dom som jag hittills gjort...visst jag ett par fick stora grabben så dom är inte här...men de ska ligga under fuktig handduk tills imorgon.
En tomtehandduk blev det ikväll vid symaskinen....

..och en till.....

Och ett par varv på sockorna....ikväll var en sån här kväll som det blev mycket gjort,....typ småtråkiga saker men ändå roligt att det blev klart (ni förstår säkert vad jag menar).

Kram

7 kommentarer:

  1. Flitig som en liten myra är du!
    Och fina grejer blir det.
    Ha en skön tisdag önskar Paradiset Kaos!

    SvaraRadera
  2. Nu har du övertygat mig! Jag har beställt vantboken på bibblan. Jag ska också försöka. Problemet är väl bara att jag får låna om den en sisådär 15ggr innan jag har fått det första paret klart. Men skam den som ger sig.

    SvaraRadera
  3. Du vet att jag är full av beundran över din stickiver och dess vackra resultat. OM den där boken någonsin kommer så hoppas jag att jag också kan få ihop en vacker hög med vantar.
    Annars beställer jag gärna av dig;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fina vantar och så många. Du e helt otrolig. handdukana blev kanon fina.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  5. Otroligt vackra vantar :) Så sugen jag blir att prova

    Ha de gott

    SvaraRadera
  6. Oj oj oj!!! Cyberspacens stickdrottning har varit i farten!

    SvaraRadera