tisdag, oktober 25, 2011

Lite svårt att ta kort med en hand..som dessutom är "fel" hand....

Jag har varit hos Mias Mix idag...
 ..och hämtat detta vackra armaband!! Jag beställde ett armband, gav måttet till min arm och valde fiiina, läckra pärlor och så fick hon fria händer att skapa till mej.
 Så idag kom sms:et att min beställning var klar...bara att åka dit och hämta det ( naturligtvis betala oxå  ) Visst har Mia på  Mixen gjort ett fantastiskt jobb åt mej!! Jag ska åka på fest och det passar utmärkt till mina kläder som jag ska använda!
 
Och färgat håret på både mej och sonen har jag gjort...stickat lite däremellan, nu tar det sej med vantarna...
Imorgon bitti ska jag med minsta sonen till tandläkaren..akut tid..han och kompisarna lekte och dansade på fritids och slog ihop i varann...Resultat: en lös framtand, permanent sådan...hoppas den "sätter" sej igen.
Det är inte så roligt ...ikväll blev det bara "mjuk" mat för gossen..knapra frukt och godis blir det först när tanden sitter som den ska.

Kram

4 kommentarer:

  1. Inte mycket kvar på vanten. Du är snabb du!
    Vad tråkigt med sonens tand. Hoppas den sätter sig fast igen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag skäms över mina tafatta försök när jag ser dina vackra vantar!
    En är klar och nr:2 påbörjad.Egentligen redan sålda till en med mycket större "labbar" än jag! Sedan började jag på vante nr:1 av en annan sort och nu stickar jag en sjal!!! Undrar om det finns hopp för mig?
    Hoppas också på tanden och att den sätter sig igen.
    Imorgon går jag till "käftis" och vet inte vad hon ska ta sig till. Det vet nog inte hon heller! Laga/bygga upp eller dra ut!
    Lite nyfiken på din klädsel till festen, härliga färger tillsammans.
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tjusigt armband...undrar vilken färg din "blåsa" ska ha av dessa tre färger ;-) Eller kan det vara en svart "blåsa" ??

    Inte skojigt med den lösa tanden. Hoppas det går att fixa!

    SvaraRadera
  4. Så fint armband! Passar ju bra också till dina vantar sedan =)

    SvaraRadera