lördag, november 12, 2011

Då funkar min dator skapligt igen då....

Först var det gårdagens bilder som jag vill visa....
 mina vantar randruta....
 det är dom där tråkiga trådarna kvar att fästa... jag gör det på "alla" vantarna sen....
 och den nya malax vanten...min färgsättning...
 Och ikväll har vi så "jä...a" kallt inomhus..det beror på att det ligger runt "nollan" ute. Värmen styrs centralt så vi kan inte påverka den nåt speciellt....förutom att tända ljus!!! Och det har jag gjort...många!!! Dela den flerarmade ljuststaken sen står det ett par tjockare ljus bredvid..... MYSIGT!!!!
Och eftersom gubben jobbar även inatt så kan jag sitta och sticka alldeles "ohämmat"...om man nu kan säga så...? Jonas leker med lego och fixar med sitt...dom stora killarna pysslar oxå med sitt...så då får väl jag pyssla med MITT!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Fina färgval på dina härliga vantar.
    Inte roligt att fästa alla trådar :)
    Annika

    SvaraRadera
  2. Alla mönster i den där boken kommer du ha stickat innan årets slut med denna racerfart du har!!! Snygga blir de allihop!
    usch för att ha kallt inomhus.....

    SvaraRadera
  3. Ja, passa på att göra vad du vill!
    Jag stickar en vriden sjal och ska kolla ishockey!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hejsan !! Vad glad jag blev när jag öppnade datorn idag och såg att jag vunnit hos dig !!! Toppenkul !!!Spännande att se vad postis kommer med. Kram Eva

    SvaraRadera