söndag, november 13, 2011

Sköna söndag...utan förpliktelser.....

..bara se till att grabbarna inte glömde ge sin pappa kaffe på sängen!!! Och det gjorde dom...gav han kaffe alltså....(fast jag fick fixa kaffet).
 Sådärja...NU har jag fäst ALLA trådarna!!! Inte var det roligt men tvunget.... sen har jag "sprejat" vatten och lagt dom under fuktig handduk.... 5 par blev det visst....
Jag hittade ett barnvantmönster på nätet för ett tag sedan...kommer inte riktigt ihåg var men fint är det!! SÅ nu provar jag mej fram ...stickar i Drops Alpakka...hoppar över  spindelnätet på insidan av vanten...och gör ett varannan färgsmönster ist, dvs en maska i två varv... nåja ni får se sen....

Kram

4 kommentarer:

  1. Jisses vilka skapelser !! Du är beundransvärd !!De är jättefina alla . Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Men se där ligger de vackra fem så fint på rad!

    SvaraRadera
  3. Varför inte jag????
    Beundransvärd var ordet!!!
    kram

    SvaraRadera
  4. De är fina alla vantarna! Mönstret till spindelvantarna kommer från Barbros stickning. Jag har också hämtat det och ska precis börja på ett par i barnstorlek.

    SvaraRadera