fredag, november 11, 2011

Idag krånglar min dator.....

..och det är inte så kul precis. Jag har hat lite problem dom senaste dagarna ...med grafik drivrutinerna.... fint ord man lärt sej va??!! Jag ska fråga "han" som brukar hjälpa mej med datorn vad jag ska göra, jag har uppdaterat och virussökt och sånt som jag kan göra själv.... Och just nu är jag ganska irriterad på lilladatorn...skit med den!! Den är ganska ny så jag måste få den fixad. Slut på klagomål!!
Tur att gubben min har en dator som jag smyglånar ikväll (han jobbar i natt)...inga bilder men text kan jag skriva.Bilder kommer imorgon hoppas jag. Jag har iallafall stickat färdigt mina turkosa "randruta" vantar, trådarna är inte fästade!! Och har börjat på en ny vante...Malax vanten...ni ska få se den...
Ja, ja vi hörs..till en bättre dag imorgon!!

                          Kram

1 kommentar:

  1. Tråkigt med krånglande datorer.
    Min är utsliten i tangenterna! 3 st t eller 5 m är inget ovanligt.Eller att det saknas ett s! Måste dubbelkolla all stavning och ändå så ser det inte klokt ut ibland.
    Ser fram emot bild på dina vantar!
    Kram

    SvaraRadera