torsdag, november 10, 2011

Nu vill jag bara påmminna om .....

..att imorgon är det sista dagen i min utlottning...dragningen sker på lördag !!!

 Och ikväll blev det ett par tomtar till.....en i rött......
 ..och en i svart....
Ett par tumvantar i svart är klara för leverans.....

..måste fotografera den på handen oxå...men här ser den väl lite grå ut...ja, ja den ÄR svart!! Mjuka och sköna i raggi ullgarn.. kanske skulle jag sticka några par till...att ha i vinter..?? Nåväl...jag ska göra färdigt mina randruta ...tummarna kvar..och att fästa trådar...(skittråkigt) ..sen får vi se.

1 kommentar:

  1. Gillar dom fina tomte-handukarna!
    Hade varit kul att ses den 19 nov ;-) (Hos Emelie)
    Sv. Näe, visst är det så, att känner man hunden, så blir det lätt att se skillnaderna. Men jag förstår, att vid första anblick, kan dom tyckas lika. Som så många andra raser ´, så klart.
    Allt gott!

    SvaraRadera