onsdag, november 09, 2011

Jonas och hans tänder....

..det verkar bli en långdragen historia....
Vi har varit och tagit bort skenan som skulle stadga hans tänder, den har suttit en vecka och ska inte sitta längre. Om den sitter längre kan tänderna "fastna" i tandbenet och det är inte så bra. Nu är den alltså borta men tanden är fortfarande mer rörlig än den bör vara. Om en vecka ska det bli ett nytt återbesök...då hoppas vi att den har fastnat som den ska...

 Lite Tomtesömnad har det blivit... Jag ska göra några fler som jag ska lämna till min syster, hon ska ta med dom till Krokek och julmässan där....i november. Själv ska jag vara på julmässan här i stan som PRO anordnar....samma helg. (26 november)
Jag han med lite vantstickning oxå...Tyvärr har jag inga fyrkantiga stickor i den här storleken utan får använda vanliga strumpstickor....och dom har jag flera stycken av. Visst funkar det att sticka med dom oxå men Knit Pro stickorna är en DRÖM!!!!!

Kram

4 kommentarer:

  1. Hoppas det fixar sig med tänderna!
    Dina tomtar är så fina, och jag som inte ens hinner fixa julsaker till mig själv.

    SvaraRadera
  2. Jag har missat det här med tänderna! Min mardröm att det ska hända något med barnens tänder så jag känner med er båda två! Men tänk ändå vad de KAN nuförtiden, vet hur de ska fixa på bästa sätt!

    SvaraRadera
  3. Fy f-n för mecket med hans tänder. Det är ju så träligt just när det krånglar med tänderna, framförallt eftersom man ska ha dom ett tag. Usch! Hoppas nu att det löser sig till nästa återbesök.
    Som vanligt lyser flitens lampa hos dig. Härligt att se!

    SvaraRadera
  4. HAHAHA vilken söt Bääää vilket skratt jag fick.
    Hoppas det går bra med tänderna.
    Kram Hoffmansdesing

    SvaraRadera