måndag, november 14, 2011

Måndag och sykväll.....

..och då sydde jag.....
 Lite tomtar.....det ska bli spishanddukar av de svarta...... med lila och röd luva.....om jag hinner ska jag sy ett par till imorgon....sen ska det sättas dit "omtag" så man kan hänga dom runt  spisluckan....
Och vantarna...stickade jag färdigt en (ingen tumme än förstås)

..och hann börja på en...visar här insidan av vanten.... varannan maska i två varv....tyvärr blir den här nog lite för lite till Jonas ...jag får kolla vad jag har för garn i gömmorna  och göra nya vantar i annat garn med grövre stickor..eller nåt åt det hållet.. : )

Imorgon blir det ett nytt tandläkarbesök för Jonas...vi får väl se vad som hänt sen sist.......

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas på goda nyheter för sonen.
    Dina tomtar är så otroligt charmiga när de kikar fram under luvan. Jag kommer på mig själv att småskratta när jag ser dom.

    SvaraRadera