onsdag, november 16, 2011

Tomtar på loftet...?

Just det uttrycket har jag hört förut...tror jag .
 Här kommer en till...blå och söt....
Och tre till...ska bli en spishandduk....Den här är min favorit...den har jag hänger på spisen till jul, jag har den som handduk i köket och faktiskt....som köksgardiner ... är man galen så är man..... ( tomtar på loftet..)

Som lite avslutning på kvällen...stickade jag på spindelvantarna, nu är det "bara" tummarna och trådar att fästa kvar...( det tråkigaste, tyvärr).

Kram

3 kommentarer:

  1. Undrar hur många trådar du fäst i dina dar´;-)
    Sv. Jaa, det kan vara riktigt farligt att titta på dom :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Julstämning är det här!!! Ja, snart är det ju första advent :-) Mysigt! Men FÖRST så är det ju släktträff!!!!
    Har inte följt tillräckligt bra...vad är det med din sons tand som sitter för löst?? Hoppas det ordnar till sig med tänderna!
    kram och snart ses vi!

    SvaraRadera
  3. Ajajojoj! Men skönt att det verkar ordna till sig med tänderna!
    Kör försiktigt på lördag :-) Vi ses!
    Kram

    SvaraRadera