torsdag, november 17, 2011

Färdiga spindel vantar....

Jag gjorde inte spindelnätet på insidan av vanten...tyckte att det blev bättre och varmare med "varannan färg" i två varv. Tummen fick inte heller någon spindel för jag tyckte inte det såg ut som en spindel...hmmm. Men vantmönstret hittade jag på nätet, hos Barbros stickning sen gjorde jag lite som jag ville.....
 Tyvärr blev dom lite för små till Jonas...jag hade en aning om det men jag var tvungen att prova mej fram...har lovat Jonas att han ska få ett par andra.... Nu har jag fäst trådarna  så då får jag börja på ett par nya...
..och i vantboken ville dom här vantarna bli stickade... Isblomma..... mina färger som jag valt...får se hur det blir.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Bettan!
    Jag finns med i bakgrunden, men känner att jag inte hittar orden för min beundran varje kväll!

    Stickar du med 1 tråd Alpacka garn?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vantarna blev jättefina. Synd att de inte passade. Spännande att se nästa par.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera