fredag, december 02, 2011

Då har helgen börjat.....

..och vad ska jag göra då....? Vet faktiskt inte riktigt...kanske gå ner på stan och kolla in julmarknad vid slottet....eller ..bara vara lite , kanske planera lite inför julen....
 I vilket fall som helst så blev "Isblomma" vantarna färdiga ikväll...ja, ja inte är trådarna fästade men det blir dom så småningom.... Jonas har läst lite i sin bok för mej...han är duktig på läsningen....just nu lyssnar jag på Star Wars...en bok han fick köpa i somras för att han gillade starwars...mycket robotar och konstiga klon namn är det i den...jag kanske inte ska förstå vad den handlar om ...men Jonas gillar den!!
Sen hann jag börja på en ny vante...den finns inte i "boken"...jag hittade den nånstans "där ute" tack vare att någon av er bloggare tipsat om sidan...jag kommer inte ihåg vem eller var. Men vanten är snygg och jag gillar mönstret...det är lite hjärtan på den oxå....dom syns snart...... har börjat lite på dom...(det röda)
Nu ska jag kolla färdigt på Robin Hood på tv:n sen blir det sängen....

Kram

2 kommentarer:

  1. Läste din blogg i natt!
    Trodde att jag skrivit ett hej åtminstone!!!
    Har köpt mera garn idag!!!
    Vågar inte visa allt! iaf inte idag;-)
    Vantarna är SÅ fina!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. men oj oj så fina vantar du stickar hela tiden! Du har ju hört talas om kedjerökare eller hur..?? Du är kedjestickare minsann!
    ;-)))

    SvaraRadera