torsdag, december 01, 2011

Som om himlen brann.....


Så vackert var det idag , tidigt på morgonen.
 Jag blev alldeles tagen av ljuset...och tvungen att fotografera det.
 Visst är det vackert! Jag trodde nog att det skulle bli väldigt fint väder idag...men det blev det inte, synd!!
 Då får man göra nåt roligt istället...som att ...... fortsätta på Isblomma vantarna....
Nu är det bara tummarna kvar...eller dvs en hel och ett par varv på en. Lyckade sitta framför datorn och FB stick cafe idag , det är där för jag hunnit så långt på vantarna...

Kram

6 kommentarer:

  1. O så vacker himmel !! Ibland blir man mållös av färgerna som himlen kan måla. Solen är det väl. Igår kväll var det stjärnklart här och jättevackert , men idag blev det mulet. Dina vantar är superfina. Och din fina tomtehandduk blev populär på vår auktion.Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilken ljusshow himlen bjöd på!
    Vantarna blev jag tipsad om från dotra på Irland, som sa åt mig att gå in på din sida och kolla!
    Det hade ju inte behövts, men kul att höra att hon också gillar dina vantar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller med att himmlen var vacker. Men sen hittade jag vantarna vilka underbara färger helt fantastiska så söta. Ha en bra dag Kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Du kan väl talesättet...?
    "Aftonrodnad, vacker natt...morgonrodnad, slask i hatt"
    Det verkar ju stämma! ;o)
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  5. Ja då blir det en vacker natt här! Såg en så vacker aftonrodnad när jag var ute och spårade med mina hundar idag! Men tyvärr hade jag inte kameran med....
    Häftigt med stick-café på facebook :-) Finfina vantar!
    Och ja det vore ju nåt...att en liten Fina Rossinas får flytta hem till er i framtiden!!
    Kram och ha en skön andra advent! Emelie

    SvaraRadera
  6. Ohhh så fina !! Gillar verkligen "vintermönster" Ha det så trevilgt i helgen !kram =)

    SvaraRadera