lördag, december 10, 2011

Idag har jag "jobbat" lite mer än igår.....

Vantarna som jag påbörjade måste jag bara få färdiga...vill kolla in vantkalendern....!
 Har börjat på 2:an.... dom går ganska fort att sticka trots att jag fått sticka "om" ett par gånger....
 Det kom in en julklappsbeställning oxå..alltid roligt att få göra.... detta motiv sitter på ett örngott....
 Det gör Frankensteins fru oxå.....sitter på ett örngott alltså....
Här...en närbild. Broderiet kommer från Husqvarna och heter "monster". Det finns monstret från svarta lagunen (tror jag det heter) Drakula, Frankenstien och  varulven..... huuuu så skrämmande.....

Kram

5 kommentarer:

  1. Hoppas att den som får bruden kan sova gott;-0)!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gu´vad många olika mönster du har. det finns alltid ett för alla. Ha en skön söndag !! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. De va fina..Jag sticar 2 olika ur vantboken..Såg att det fanns en almanacka oxå..skulle va kul att ha fast man har boken.Hunden i badkaret va ju för häftigt, hahah.ha en bra dag

    SvaraRadera
  4. Fint allt, som vanligt!!
    Men vantarna gillar jag verkligen!!! :)
    Du är alltid så duktig!
    Kramizz//syz

    SvaraRadera
  5. Åhhh du är outstanding när det gäller vantar....supersnygga dessa också...!!

    SvaraRadera