onsdag, december 14, 2011

Idag har jag varit på....

..massage och det var jätteskönt. Var 4;de vecka kommer massören till jobbet och vi använder vår lunch till massagen. Kan man ha det bättre?? Naturligtvis kan man det , man kan få ledig eftermiddag oxå men det ingår inte i schemat  : ) Nu sa han som så att jag är väl lite sned i övre delen av ryggen ( har dom problemen, tyvärr) typ bröstrygg med domningar i handled och övre delen av armen...så imorgon ska jag ringa "min" kiropraktor.....så får vi se vad han säger....
 Jonas ska på kalas på söndag...och då är det en klasskompis om inte fått nån handduk.... det ska han få nu!! Jonas har bestämt färg, form och utförande.....kompisen är lite intresserad av kemi och sånt ( som inte jag förstår så mycket av) och då blev detta broderi riktigt bra tycker jag. det kommer från Embroidery Library.
Och medan jag tittade lite på TV så blev detnågra varv på julklappssockan....hälen är på plats.... resten kvar och "maken" till denna. Mönstret kommer från Drops U-634

Kram

1 kommentar:

  1. Oh vad skönt med massage. Det skulle jag också vilja ha. Vi hade kompismassage i skolan och barnen älskade det. Hade man tur att någon var sjul fick man vara med. Toppen !! Kram Eva

    SvaraRadera