torsdag, december 15, 2011

Kort på en...lång på den andra....

Då har familjen varit på julklipp...... Hoppas att Tomten tycker att vi blev fina....
 och kanske kommer med ett paket eller två.... Min nya frisyr är kort, nästan snagg på ena sidan......
 och lite längre på den andra...min frissa får ibland "fria" händer att göra nåt kul. Idag blev jag jättenöjd...lite svårt att se hur det blev när jag tog korten på mej själv...det var ingen i familjen som hade tid eller lust....(förstår inte varför, kanske vill dom inte se sin mamma på bild???!!)
Och eftersom det är stick cafe på FB så blev sockan färdig (trådar att fästa är kvar) och jag har hunnit börja på dess "make"....

Kram

6 kommentarer:

  1. Läcker frissa!!!
    Själv är jag inne i en tråkperiod med mitt hår.
    Ska ha ner till lite mer längd, men hur tråkigt är det inte att vänta och hur tråkig ser jag inte ut???? FY!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Läcker frisyr!!
    Den här julen blir det ingen frissa för mig. Jag sparar också ner till hela längder, som Maja.
    Jag har en virvel bak och den blir lättare att dölja om håret blir längre.

    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  3. Det blir jättefint och visst är det skönt att klippa håret när det blivit för långt?
    I tisdags fick jag mitt hår klippt och nu ska jag bara köpa lite färg och ha i det.
    Ha en skön fredag!!!

    SvaraRadera
  4. Snyggt Kanon fina blev ni. Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  5. Jag ser ju bara dig och du blev ju fin
    ;-)) så där kort har jag också och jag var till frissan i onsdags...hon hällde litet färg också på det - jag var sååååååå trött på det gråa. Oj nya sockor på gång!Snyggt stickar du som vanligt!
    Ha en jätteskön helg!

    SvaraRadera
  6. Snygg frisyr :-) Gillar oxå kort hår...men det blir ju dyrt att underhålla...jag kör mitt halvlånga tråkiga. Men nästa gång ska jag kosta på mig lite slingor tror jag iallafall :-)Kram

    SvaraRadera