torsdag, december 08, 2011

Min julklapp!!!!!!

Nu har den kommit...min julklapp till mej själv!!
 Lika fantastiskt fina, vackra mönster som i vantboken...hur ska jag hinna sticka dom alla   : )......
 Kolla bara...det här är en av allihop i almanackan...kanske jag stickar ett par i månaden.... typ när januari är slut då stickar jag dom vantarna och när februari är sluta så stickar jag dom...då blir det många fina vantar till nästa vinter!!!
Iallafall så håller jag på med ett par vantar från Året Runt...jag började igår och stickade för glatta livet...hahaha...när jag gjort halva vanten insåg jag tokigt nog att det inte stämde riktigt..... jag hade väl lite för bråttom...men som sagt GÖR OM OCH GÖR RÄTT!!!!! Det har jag gjort nu. Så det blev inte så långt som jag tänkt ikväll men jag har mer tid att sticka...det är min avkoppling....( när jag inte sitter vid symaskinen).

Kram

4 kommentarer:

  1. Ja men självklart ska du ha den kalendern!
    Den är fin! Jag tycker du ska ha rabatt av Solveig själv du gör sådan reklam för hennes stickbok ;-))
    Det var ju smart uträknat att sticka varje mönster per månad!

    SvaraRadera
  2. Jag har också beställt den till mig själv! Jag tror att jag ska få den på morgonen i julstrumpan. Eller ja, jag har ju ingen strumpa. Men morgonjulklapp blir det iallafall. Såvida jag inte hinner sy mig en strumpa till jul...?

    SvaraRadera
  3. Den kalendern har jag också köpt som julklapp till mig själv. De är så fina alla vantarna i den. Ingen risk att man blir sysslolös....

    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  4. Usch, ända sedan jag såg den kalendern så har jag diskuterat med mig själv om jag verkligen behöver den!
    Just nu ar jag bestämt att jag inte behöver den, men den går väl att köpa i februari också!!!
    Kram

    SvaraRadera