onsdag, december 07, 2011

Jag började på ett par vantar.....

..som jag repade upp...tyckte inte om mönstret....och då vet jag att om dom inte är roliga att sticka så blir dom INTE färdiga!!! Det var ett vantmönster från Drops....
Men så kom jag ihåg att jag köpte året runt för ett tag sedan...och om jag mindes rätt så fanns där ett par snygga vantar.....  Och jag började om på vantar...det blev det "nya" paret...följsamt mönster och roligt att sticka.... färgerna är brunt och beige. Jag hann bara ten liten bit...men får fortsätta imorgon ...stickcafe på FB...

Kram

2 kommentarer:

  1. Dom såg jag också och tyckte att var de var snygga.
    Hur hinner du?
    Kram

    SvaraRadera
  2. oj oj du "spottar" fram vantar...vilket nummer är det. Ser att det är just en sådan stjärna som en kollega till mig letar för att sticka ett par muddar.

    SvaraRadera