lördag, december 24, 2011

Världens snällaste, goaste make..... han är MIN!!!!

Inte trodde väl jag att jag varit snäll hela året....
Det har jag nog inte men kanske den mesta delen....iallafall har min kära, snälla make pratat med Tomten ...och när han lämnat säcken hos oss och barnen ( som varit snälla nästan hela året) börjat dela ut klapparna så fanns det ett där till mej.....ett fint etui som var så vackert på utsidan och inuti ligger det Knit Pro stickor från 3,5mm - 8mm. SYMFONIE Rose! Blir man lite fuktig i ögat eller...ja, jag blev så otroligt glad.  Tack min "gubbe"!!!!

Kram

7 kommentarer:

  1. Mmmm, inte illa!!!!
    Hade varit bra att ha dem samlade så snyggt!
    Kviltböcker och stegräknare fick jag av min,
    inte dumt det heller.
    Böckerna fick jag ju beställa själv, men då fick jag de jag ville ha;-0)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Visst är de gulliga de där gubbarna?
    Fick ingen av min eftersom vi inte köpte något åt varandra utan vi har köpt en gemensam motionsgrej istället.
    Ha en god fortsättning på julhelgen!
    Skickar en stor julkram!!!

    SvaraRadera
  3. Det var en omtänksam och kärleksfull present!

    SvaraRadera
  4. Oj oj vilken julklapp och nu kommer du att sticka ännu mera i racerfart ,-))
    Ha fortsatt skön helg.

    SvaraRadera
  5. Åhhh..!!!! så fint!
    vad roligt att du får det du verkligen behöver! eller!?
    kram & fortsatt trevlig helg!
    syz

    SvaraRadera
  6. Vilken fin julklapp du fick :)

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig present, där är omtanke i den. /Christel

    SvaraRadera