söndag, januari 08, 2012

Idag blev det visst 2 inlägg....

Det som skulle bli lördagens inlägg hamnade på söndag, troligen bara för att vi var uppe sååå länge.... klockan blev visst 3.30 innan jag hittade till kudden. Det känns idag kan jag säga...jag är SKIT trött!!!! Men det blir väl så när man inte "sköter" sej utan har roligt och trevligt i andra människors sällskap!!!
Så idag har jag inte gjort så mycket..frukosten intogs vi 11.30 tiden, alltså hanns det inte med nån lunch...middag blev det oxå ..kl 19.00. Ur led är tiden. Men det gör väl inget...stickat lite framåt kvällen hat jag gjort...på tisdag är det stickcafe på FB ...då kan jag fortsätta med Kosmea.

Granen står och väntar på avklädning...det får vi göra till veckan...den barrar inte så väldans mycket, det är nog den finaste granen vi haft på flera år...färskaste kanske....

Kram

2 kommentarer:

  1. Vår gran åker inte ut förrän efter nästa helg och den åker inte ut för den hamnar i sin kartong till det blir jul igen.
    Visst blir man seg när man är uppe för länge ;-)
    Ha en skön måndag imorgon!

    SvaraRadera
  2. Vantar med en melerad tråd blir verkligen fina!
    Kram

    SvaraRadera